“Pat4h Dua Tangan, Peha, Pipi Koy4k” – Staff Kena L4nggar L4ri, Sarah, Shuib Cari Myvi Hijau!

Penyanyi, Siti Sarah dan suaminya pelawak Shuib Sepahtu memaklumkan pekerjanya terlibat dalam kem4langan l4nggar l4ri di Johor Bahru.

Menurut Shuib, lokasi kejadian adalah berdepan dengan Econsave Jalan Pesta, Muar dan difahamkan kereta yang melanggar pekerjanya itu adalah jenis Myvi berwarna hijau.

“Salah seorang staff @bubblebeemalaysia_hq cawangan Muar iaitu Muhammad Afiq Hidayat Mohd Fauzi terlibat dalam satu kem4langan berdepan Econsave Jalan Pesta,Muar.

“Mal4ngnya, kereta yang mel4nggar budak ni boleh lari! Tolong viralkan sebab sampai sekarang pemilik kereta yang l4nggar masih tak serah diri! Detail kereta: JKF 9590 MYVI HIJAU,” tulisnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Sementara itu, Sarah juga memberitahu pekerjanya mengalami keceder4an yang agak serius di mana kedua-dua tangannya p4tah dan bahagian pipinya juga terkoy4k.

“Ya Allah dug4an untuk pekerja saya @bubblebeemalaysia_hq kena l4nggar l4ri. Ya Allah kenapa lah dah l4nggar nak kena l4ri? Tak boleh ke tolong BIAD4B! Kalau jadi kat keluarga awak macam mana?

“Staff kita dekat Muar kem4langan l4nggar l4ri tapi orang ramai dapat nombor kereta yang l4nggar tu. Tangan dua-dua pat4h, peha pat4h! Pipi koy4k hidung koy4k!” maklumnya

Dalam pada itu, Sarah juga menegaskan akan mencarui peguam untuk menuntut pembelaan atas nasib yang menimpa pekerjanya.

Silap besar lari dik! Saya akan cari peguam! Mungkin budak ni bukan d4rah d4ging saya tapi dia keluarga @bubblebeemalaysia_hq kita mesti tuntut,” tegasnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Siti Sarah Raissuddin (@sitisarahraissuddin)

Sumber:Gempak

Be the first to comment on "“Pat4h Dua Tangan, Peha, Pipi Koy4k” – Staff Kena L4nggar L4ri, Sarah, Shuib Cari Myvi Hijau!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*