“Masyaallah Citra..” Anak Syurga Erma Fatima Beri Hadiah Untuk Ibunya Buat Ramai Menitis Air Mata

Dalam mendidik anak-anak, memang ada cabarannya. Dan yang pasti setiap ibu bapa mahukan yang terbaik untuk setiap anak. Oleh yang demikian kita sering beritahu anak-anak untuk menjadi orang yang berjaya, orang yang pandai, orang yang baik dan sebagainya.

Menerusi Instagram, Erma sering berkongsi aktiviti bersama mereka dan kerap menerima pujian peminat yang mengagumi cara Erma melayan keluarga.

Mempunyai anak syurga

Cekal seorang ibu sanggup membesarkan anak angkat yang ‘special’ tetapi dilayan dan dijaga seperti dar4h daging sendiri. Pelakon dan pengarah ini berkata walaupun anaknya itu tidak bekerja namun dia tetap menolong abangnya menjual minyak wangi.

Hasil dari upah itu, dia telah memberi hadiah untuk ibu tercintanya. Erma juga menzahirkan rasa syukur kerana Citra merupakan anugerah Allah yang terbesar dalam hidupnya dan menjadi penyejuk hatinya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ermafatima (@ermafatima)

ANAK SYURGAKU…Dia sangat special. Tak kerja..takde gaji..dia dpt upah dr abg2 dia jual perfume utk abg dia. Hadiah duit yg dia bg aku tu hasil upah dia. 🥺🥺🥺Semuanya dia bg utk hadiah harijadi aku.

Tiada kata2 yg indah buatmu Citra. Anugerah terbesar dr Allah buat aku.Terima kasih Allah. Kau pinjamkan dia kepada aku menjadi penyejuk hatiku.

Menerusi ruangan komen, rata -rata meninggalkan komen begitu sebak dengan reaksi anak syurga tersebut yang menghadiahkan hadiah yang bermakna buat ibunya.

She’s so precious, Erma. Menitis airmataku

Aduhai knp plak air mata ni laju je kuar.. citra❤️❤️

Saya senyum tengok Citra senyum & sebak 😢. Semoga dipermudahkan urusan Citra

Mata masuk habukk

Duga4n membesarkan anak

Terdahulu, Erma Fatima mended4hkan anak ketiganya Ahmad Aifin yang dijaga sejak lahir ditang.kap p0lis dan dikenakan hukum4n penj4ra pada Mei 2016.

“Ini anak aku yang ketiga. Dari umur dia satu hari aku pelihara dia. Aku berikan yang terbaik semampu aku. Sekolah, agama, kasih sayang, meskipun banyak kekurangan aku.

“Berbagai dug4an aku terpaksa lalui untuk besarkan dia. Dan satu hari atas percaturan orang tertentu anak aku kembali ke pangkuan ayah kandungnya.

“Hanya Allah yang tahu betapa hancvrnya hati aku ketika itu. Dan Mei 2016 aku mendapat berita dia ditang.kap po.lis dan dipenjarakan,” katanya.

Dia tidak pernah melawat anaknya itu ketika di pen.jara disebabkan terlalu sed1h., namun sebagai ibu, dia tetap menerima Aifin, meskipun kini bekas b4nduan.

“Keluarga menyangka saya sudah bu4ng dia daripada hidup. Semasa dia keluar dari pen.jara, anak yang lain menjemput Aifin di pen.jara dan membawanya pulang ke rumah.

“Semua ta.kut saya tidak menerimanya. Saya masih ibunya, walaupun tidak melahirkan dia. Walaupun dia tinggalkan dan hancurkan hati, saya tetap ibunya. Iya, anak saya bekas banduan,” katanya.

Erma dan bekas suaminya, sutradara terkenal, Badaruddin Azmi atau Bade, bercerai pada 17 Ogos tahun lalu, selepas 27 tahun berkahwin.

Erma dan Bade, 54, yang berkahwin pada 30 November 1991, mempunyai lima anak angkat iaitu Syamil Ikhwan, 25, Ahmad Arir, 23, Ahmad Aifin, 21, Citra, 16, dan Nurain, 12.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Era Tv 

Sumber : IG Erma Fatima

Be the first to comment on "“Masyaallah Citra..” Anak Syurga Erma Fatima Beri Hadiah Untuk Ibunya Buat Ramai Menitis Air Mata"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*