Akhirnya! Damian Mikhail Buka Mulut 1su Nak Kena Saman Aliff Syukri RM 1 JUTA!

Dilabel dengan gelaran ingin mem0ndan, Datuk Aliff Syukri mahu khabr menyamn seseorang.

Dari beberapa hint, individu yang dimaksudkan ialah penyanyi Damian Mikhail yang juga merupakan anggota asal kumpulan VE.

Dari laporan portal Harian Metro, Aliff Syukri nak sam4n sebanyak RM1 juta kerana kenyataan yang dikeluarkan oleh Damian baru-baru ini di laman IG miliknya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Aliff syukri kamarzaman (@aliffsyukriterlajaklaris)

“Dia tak patut tulis macam tu pada saya. Jika nak mengta tentang suara saya, saya tak kisah sangat sebab ramai je artis buat macam tu.”

“Namun kalau dah babitkan hal sensit1f macam ni, dan petik nama saya bagi saya ini benda yang tak betul.”

“Saya dah serahkan hal ini pada lawyer. Nak samn dia sebanyak RM1 juta. Biar pihak berwajib yang akan buat kerja.”

Jelas Aliff lagi, kenyataan itu hanya memalukan dirinya.

“Saya pakai baju Melayu dalam video itu. Saya tak berpakaian wanita. Jadi, sangat tak wajar dia cakap saya macam tu. Sebenarnya saya pun tak pernah kenal dia.”

Setelah 1su ini v1ral, Damian dilihat telah pun memadam posting serta kenyataan berkaitan Aliff Syukri itu.

Selain itu, Damina juga ada menulis dan menyatakan bahawa dirinya okey. Melalui beberapa entry, Damina memberitahu dia tak mahu bercerita lebih lanjut.

“Selamat berpuasa semua, semoga semuanya baik-baik saja. Saling mendoakan antara satu sama lain. Korang okey tak, saya ni okey saja.”

“Senyum saja, tak perlu kata apa-apa.”

Ini antara kenyataan yang dimuatnaik oleh Damian Mikhail di laman IG miliknya.

Sementara itu, Damian juga menddahkan bahawa Facebook miliknya tidak boeh digunakan buat sementara ini. Ianya kerana ada orang yang dah buat rep0rt.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Damian Mikhail 🇲🇾 #theseets (@damianmikhailmusic)

Damian Mikhail turut berterima kasih kepada semua yang memberi komen dan kata-kata semangat buat dirinya.

“Saya hargai korang semua, samada yg saya kenali mahupun tidak.

“Terima kasih diatas segala sokongan & doa yg baik2 yg berterusan drp korang di bulan yg mulia ini. Semoga Allah terus memberikan kita semua hidayah & membuka hati kita semua utk terus perbaiki diri kita dan saling mendoakan sesama kita.

“Sesungguhnya saya cuma orang yg biasa shj, bukan hartawan, bukan vvip tapi seorang hamba Allah yg akan sentiasa cuba buat yg terbaik kerana Allah SWT. Tiada apa yg saya mahukan selain daripada yg baik2 shj buat kita semua tak kira orang yang suka atau tidak,” tulisnya di Instagram.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Damian Mikhail 🇲🇾 #theseets (@damianmikhailmusic)

Lawan Bro!

Kami di belakang kamu

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Era Tv 

Sumber : Harian Metro, Instagram Damian Mikhail

 

Be the first to comment on "Akhirnya! Damian Mikhail Buka Mulut 1su Nak Kena Saman Aliff Syukri RM 1 JUTA!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*