Cer4i Sebab Isv Vaksin & Cari Isteri Baru? Anak Ellie Luah Kemar4han

Bercakap kepada Malaysiakini, Ellie menjelaskan, lafaz talak satu itu dibuat di Mahk4mah Rendah Syariah Gombak Timur, Selangor di depan Hakim Muhamad Hisyam Zakaria pada jam 9.34 pagi tadi.

“Kami tak memohon hak penjagaan anak-anak kerana ia akan dilakukan secara bersama. Anak lelaki, Azrell akan tinggal bersama Azri, manakala yang perempuan, Nur Azreen akan menetap bersama saya.

“Tapi sekiranya saya perlu menjalani penggambaran ke luar negeri, Azri akan menjaga kedua-duanya. Ia semudah itu. 

“Malah anak-anak Azri (dengan bekas isteri pertama) juga rapat dengan saya, jadi memang tiada isu sekiranya mahu bertemu meluangkan masa,” katanya ketika dihubungi sebentar tadi.

Manakala, melalui hantaran Instagram, anak Elli Suriati, Azreel tampil meluahkan rasa bengang berhubung pencera1an antara ibu bapa mereka yang dikatakan oleh net1zen berpunca daripada 1su vaks1n.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Azrell Omar (@azrelliskandar._)

“Jujur aku tengok stau-satu komen…harini mak ayah aku cera1 kan, aku sengaja sak1tkan hati sendiri nak baca komen orang.

“Aku tak sangka kisah pencera1an mak ayah aku ni dapat perhatian media, jadi aku sebagai anak aku nak baca lah apa pandangan orang lain tentang pencera1an mak ayah aku samada orang tu tahu ke orang tu buat-buat tahu ke…

“Tapi jujurlah satu benda, aku beng4ng…beng4ng orang main tuduh-tuduh ni, cakap gadvh sebab vaks1n la…benda tu takde kena mngena pun, beberapa bulan lepas mak aku dah kena interview dengan Melodi, dah tunjuk dah status MySejahtera dia …

“Jadi siapa yang tertinggal cerita tuu maslaah korang lah bukan masalah dia(mak aku) …pastu tak ke tervk sangat tu kalau gadvh pasal vaks1n je…”, luahnya tak berpuas hati dengan sesetengah net1zen yang pandai-pandai membuat andaian mereka sendiri.

“Orang memang boleh bercakap, boleh komen kan…tapi fikirlah sikit jangan cakap tu macam kita ni terlebih arif sangat macam dah duduk satu rumah, satu bilik dengan kitorang.

“Diorang(mak ayah aku) sekarang fokus kerja masing-masing, hidup masing-masing tapi masih lagi maacam sebuah keluarga, macam saudara-mara.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Azrell Omar (@azrelliskandar._)

Menerusi perkongsian video yang berdurasi 5 minit itu, rata-rata pengikutnya mendoakan supaya Azrell dan adik-beradiknya yang lain sentiasa kuat dan tabah dalam menghadapi isv pencera1an ibu bapa mereka ini.

Kuat semangat ya adikku

Adik ni Matang sangat

Jangan Pedulikan Diorang

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Era Tv 

Sumber : Instagram Azrell Omar

Be the first to comment on "Cer4i Sebab Isv Vaksin & Cari Isteri Baru? Anak Ellie Luah Kemar4han"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*